Subject: FW: 5-5/2170-1 Riigitee 25161 Kose-Käbli tee km 2,30-2,49 asuva lõigu liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Anni Luht" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 09:03:55 +0300

Tere,

Edastan Võru Vallavalitsuse vastuskirja riigitee nr 25161 Kose-Käbli tee 
liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusloa menetluses.

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise üksus

+372 509 0807

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, August 18, 2025 8:55 AM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Subject: 5-5/2170-1 Riigitee 25161 Kose-Käbli tee km 2,30-2,49 asuva lõigu 
liiklusohtliku koha likvideerimise ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Võru Vallavalitsusel ei ole ettepanekuid ega täiendusi projekti „Riigitee nr 
25161 Kose-Käbli tee liiklusohtliku koha likvideerimine" ehitusloa 
menetlemisel ja kooskõlastab ehitusloa eelnõu.

Lugupidamisega

Peep Kimmel
teedespetsialist
Võru Vallavalitsus
529 0640
[email-masked]